Επιστροφές & Αλλαγές

Επιστροφές Προϊόντων

Εάν για κάποιο λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να μην έχει ανοιχτεί, παραβιαστεί ή αλλοιωθεί η συσκευασία με κανένα τρόπο.
Πριν από την επιστροφή θα πρέπει να έχετε πρώτα επικοινωνήσει με την εταιρία μας τηλεφωνικώς στο 24310 34587, προκειμένου να μας ενημερώσετε.

Επιστροφές δεν ισχύουν για τα χειροποίητα, ζωγραφιστά είδη που αναγράφουν όνομα ή για προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί κατά παραγγελία και υπόδειξη του πελάτη.
Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε  ώστε να γίνει κατανοητό πως στα συγκεκριμένα προϊόντα, λόγω της χειροποίητης κατασκευής τους, και επειδή τα ετοιμάζουμε κάθε φορά στο χέρι, κατά παραγγελία για τον κάθε πελάτη, μπορεί να φέρουν ελαφρές διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά τις αποχρώσεις ή το τελικό σχέδιο.

Τα έξοδα επιστροφής σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.
Ο πελάτης πρέπει να φροντίσει για την ασφαλή επιστροφή των προϊόντων επιλέγοντας την κατάλληλη συσκευασία και τον κατάλληλο μεταφορέα.
Δεδομένου ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα παραληφθούν σε άριστη κατάσταση όπως προβλέπεται, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 30 ημερών.

Ελατωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (ο χαρακτηρισμός αφορά σε προϊόντα που έχουν σπάσει ή έχουν έρθει σε κατάσταση φθοράς χωρίς να έχει παραποιηθεί η συσκευασία τους κατά την μεταφορά) θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με δικά μας έξοδα αποστολής ή σε περίπτωση έλλειψης θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα.

Δεν ευθυνόμαστε για ελαττώματα που προέκυψαν από κακή χρήση του προϊόντος ή από χρήση διαφορετική από την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή, από κακή χρήση από την μεταφορική εταιρία ή από τυχαία γεγονότα όπως πτώση αντικειμένων κλπ.
Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόν σε σπασμένη, ανοιγμένη ή κατεστραμμένη συσκευασία ΜΗΝ το ανοίξετε και ΜΗΝ το παραλάβετε.
Ενημερώστε μας σχετικά και επιστρέψτε το απευθείας στην μεταφορική εταιρία ή κούριερ. Αναλυτικότερα, διαβάστε την ακόλουθη σημαντική πληροφορηση:

Σημαντική πληροφόρηση

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής που αφορούν την διακίνηση των εμπορευμάτων είτε με την μεταφορική εταιρία και αφορούν τις αποστολές ογκώδη παραγγελιών (βαπτιστικά σετ, ζωγραφιστά επιπλάκια, μπομπονιέρες κτλ), είτε με την εταιρία Courier και αφορούν τις αποστολές μικρών, σε όγκο, παραγγελιών :

Θα πρέπει, παρουσία, του υπαλλήλου της μεταφορικής εταιρείας ή κούριερ, να αποσυσκευάσετε και να ελέγξετε την ακεραιότητα και την εμφανισιακή κατάσταση των προϊόντων σας.
Εάν διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών του προϊόντος , ΔΕΝ θα πρέπει να παραλάβετε και να αρνηθείτε.
Αμέσως μετά, θα πρέπει να μας ενημερώσετε.
Μετά την παραλαβή του από εσάς, και την υπογραφή σας , στο αντίστοιχο παραστατικό παράδοσης, από την μεταφορική εταιρεία ή κούριερ, ΔΕΝ φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές που τυχόν προκύψουν.

Επιπλέον, σε ότι αφορά την παραλαβή προϊόντων με την μεταφορική εταιρία ισχύουν και τα κάτωθι:

Η παραλαβή σας, γίνεται στο πεζοδρόμιο και είσαστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των προϊόντων που παραλαμβάνετε.
Η μεταφορά του ελεγχθέντος προϊόντος (αποσυσκευασμένο) από το πεζοδρόμιο σε όροφο, ή άλλο μέρος, για τυχόν ζημιές, επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.